Stork SP Aerospace – programma management

13 januari: Risk Management

Vandaag na bezoek aan podotherapeut weer naar SP gegaan, was wel lekker 1,5 dag vrij. Ook nog een oud cv aan de head hunter gestuurd en met mijn oude schoolvriend Peter een afspraak gemaakt om een hapje te eten in Utrecht of Den Bosch.

Afspraak met Gijs, de risk manager vanuit corporate. Het was een constructief gesprek, eerste ideeën voor het opzetten van risk management zijn er nu. In ieder geval kan ik dit in gang zetten. Morgen proberen af te stemmen met RC.

Eind van de dag kwam Jack, een van mijn teamleden: hij heeft per 1 maart een nieuwe baan. Fantastisch! Het zal een aderlating voor SP zijn, maar het is een logisch gevolg van de besluiten in december en de manier van met elkaar omgaan.

Vanavond beetje tv kijken en lezen.  En nadenken over een goede opzet van mijn cv.

 

12 januari: afstand nemen

Een dagje vrij gepland om zaken op een rij te zetten en te ontspannen.

Veel gebeld en gemaild, en diverse mogelijkheden voor een nieuwe job op die manier in gang gezet. Valt me nog mee. Wel blijkt mijn cv echt niet te kunnen, te lang te saai en ga zo maar door. Dus daar moet ik aan gaan werken.

Begin van de dag met Jos (zoals altijd vroeg er bij) gesproken over hoe verder te gaan. Hij gaf aan de verschillende gesprekken ook kort vast te leggen en alert te blijven op hoe RC zich opstelt.

Later op de dag met Arthur (een goede relatie) gesproken over de nieuwe situatie. Hij suggereerde met UGS verder te spreken over een mogelijk implementatiegericht bedrijf. Zit wat in, en wat ook belangrijk is, is zijn opmerking dat ik meer in de strategie/richting gevende kant kan blijven en niet zozeer in de uitvoerende.

Ook nog wat financiële ruimte privé gecreëerd, hypotheek rente kunnen verlagen en daarmee was ook een afspraak met een adviseur in de avond niet meer nodig. Dus vrij!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

