14 januari: Programma management

Jan, een interim manager, die overige programma’s gaat oppakken gaf zijn bevindingen weer. Zijn voor 99% in lijn met wat ik voor ogen had (en in het jaarplan stond). Dat is goed om te horen, maar tegelijk ook frustrerend.

Met HRM afspraak gemaakt over mijn assessment dinsdag a.s., en ook gesproken over een vertrek’bonus’ als ik eerder vertrek. HRM zal dit met RC bespreken en ik zal ook zelf mijn idee uitwerken. Verder wordt een afspraak met MD in Stork gemaakt. Je weet maar nooit.

Een collega wilde graag klankborden over zijn carrière en ik heb hem wat richting en enkele contacten gegeven. Leuk dat hij dit van mij verwachtte.

Een van de twee activiteiten die ik nog wil uitvoeren is het projectplannings- en bewakingsgebeuren. We willen een pilot met een nieuw software tool (T3) doen. Voorbereiding hiervoor is nu nodig. Maandag verder werken hier aan.

En tenslotte ben ik gestart met de vragenlijsten voor een assessment, dat ik dinsdag a.s. heb, in te vullen. Valt niet mee, zeker niet de open vragen. In het weekend zal ik het afmaken en ook mijn cv aanpassen.

Net belde Peter op en hebben we onze afspraak naar voren gehaald, tis prettig om met vrienden over deze situatie te praten!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

