Maan-dag

Bijna verslapen, gelukkig voor mijn carpoolmaatje was ik nog net op tijd.

Vragenlijsten voor mijn assessment morgen afgerond, is nuttig om zo weer met allerlei dingen te worden geconfronteerd die je deels hebt weggedrukt in je gedachten.

Reacties op enkele sollicitaties (eigenlijk meer polsen of er iets is) ontvangen. In de loop van de dag hier verder mee gaan.

Focussen op werk voor SP is niet makkelijk; motivatie wordt heel snel minder en minder. Maar als een ware professional ga ik door.

(vooralsnog)

Later op de dag belde een executive earch consultant; kan geen toeval zijn, de job die ze hebben is een versterkte versie van mijn huidige job! Voorzichtig belangstellend ben ik dus, to say the least…

Om 6 uur lekker potje getennist en toen nog nagekletst. En nog wat tv gekeken. Oud collega belde op om een afspraak te maken en via een andere oud collega hoorde ik van een INCOSE bijeenkomst donderdag bij Vanderlande Industries. Kan interessant zijn.

Morgen heb ik hele dag een coaching assessment, om mijn toekomst verder uit te kunnen stippelen, wordt een spannende en belangrijke dag!

 

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

