Leuke dingen

Trimergo installatie en eerste training. Wordt leuk, heel operationeel een verbetering in de manier van werken zien te bewerkstelligen.
Ook TS meegekregen om deze pilot te steunen.

Jan, de interim man, spreekt dezelfde taal als ik, het klikt gewoon. Daarom heb ik toch mijn zorgen over de situatie bij SP met hem gedeeld, hopelijk kan er met mijn waarschuwingen nog tijdig worden geacteerd!
Hij zal ook met mijn opvolger spreken, en checken of die eenzelfde (gedeeltelijk) beeld heeft als ik, en wat hij kan doen om het verder afglijden te voorkomen.

Al met al een somber eind van deze dag.

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

2 Responses to Leuke dingen

  1. Sonja says:

    Hoi!Mooie foto’s bij aerospace. Heb ooit een baantje gehad bij I&U bij stork brabant, lang geleden. Maar woon, werk en leef nu dus op een boerderij. Surf eens langs!Groeten, de boerin.

  2. Dick says:

    Ik heb gekeken, mooie plek, en leuke site, maar toch niets voor mij (nu)

Leave a Reply

