Sneeuw en glad…

Vanochtend was het mooi, versie sneeuw en zon!
Maar glad, niet vaak meegemaakt.

Een ander staaltje van glad, heel anders overigens, vond ik de advertentie van Stork in de landelijke dagbladen: Stork zoekt managers die hogerop willen. Tja, ik kon het niet laten daar op te reageren, met het sturen van mijn nieuw resume. En vandaag heb ik de corporate HR director ook via de mail aangegeven dat het me verbaast via de krant dit te horen terwijl ik vanaf 16 december direct beschikbaar ben! Hoe zal zijn reactie zijn???
Onze HRM manager heb ik direct persoonlijk ingelicht over mijn mail aan corporate.

In de middag vooral aan de pilot gewerkt. Eind van de dag nog kort met een collega gesproken over de veranderingen in SP. Niet echt om positief van te worden, jammer.

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sneeuw en glad…

  1. José says:

    Hoi Dick!Heb je al een reactie terug gehad? Ik ben benieuwd of je aktie succes heeft maar vrees dat deze directeur het niet erg waardeert om op deze wijze de les gelezen te krijgen!Ik zal voor je duimen!Groetjes,José

  2. Dick says:

    Dank je José, vandaag nog niets gehoord.

Leave a Reply

