Geen sneeuw en toch …

Trimergo verder gevuld voor de training en pilot. Het houdt me nuttig en leuk bezig, en ondertussen kan ik verder nadenken over wat ik wil.

Dit mede na het open gesprek gisteravond met de vorige directeur.

Met een headhunter contact gehad, ik spreek deze week verder met hen. Daarnaast heb ik van een andere headhunter na maandag geen reactie meer ontvangen. En vrijdag heb ik een gesprek met nog een mogelijke functie in de PLM markt.

Daarnaast vandaag ook met Van Dam Orenda (www.orenda.nl) contact gezocht en gekregen; dit zou voor mij en/of voor andere collegae interessante optie kunnen zijn! Binnenkort hebben we een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

Al met al voldoende ontwikkelingen voor mij persoonlijk.

Maar helaas zie ik nog niet de positieve lijn bij SP ontstaan; integendeel de sfeer is negatiever en er zijn meer mensen die een andere job zoeken of al (bijna) hebben gevonden. Hoe dit tij te keren??? Ik hoop morgen met de interim manager Jan hier verder over te praten, we zijn al weer een week verder sinds mijn gesprek met hem vorige week vrijdag.

Wordt vervolgd…

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

