Rustige dag

Rustige dag ondanks de aftrap van de Trimergo pilot. Is in ieder geval nu van start. We hebben nog wel het een en ander te ontdekken, maar het lukt zeker en vast!

Mijn eetafspraak vanavond is vervallen, dus ik ben ook op tijd thuis. En morgen kort dagje bij SP en dan lunchen met mijn kameraad Peter.

Overigens nog geen direct vervolg van de zijde van de headhunters. Heren, is ben beschikbaar…

Nog een leuk nieuwtje: een oud-collega Gaston, die ik al vanaf een stagebegeleiding ken, heeft zijn psychologiestudie afgerond met een 8 en is nu drs.ir. – een prestatie van formaat!

En evenzo een huidige collega Ruud heeft een nieuwe job bij Philips! Gefeliciteerd

En tenslotte… belde de head hunter; tja, hij vroeg ook naar de fit, en die is er zeker op veel aspecten, het minst (nou ja) in relatie tot de omvang van programma’s en de daadwerkelijk langdurige ervaring in het managen van dergelijke programma’s. Hij gaf aan dat hij verwacht in NL hooguit 10 geschikte personen te verwachten, mijn reactie was dat het er eerder hooguit 5 zijn, waaronder ik… Maar goed, het contact is er nu en begin maart praten we face to face (na zijn vakantie, hij gaat uit van een maand of 3 om de persoon te vinden).

Dat is toch stap 1!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

