Lunchen

Vanochtend nog even naar kantoor, was ik eerst niet van plan, maar ik wilde toch nog een paar dingetjes doen en met Jan de interim man praten.

Gesprek met Jan was kort en helder; mede naar aanleiding van mijn feedback aan Jan en hij aan mijn opvolger, heeft maandag nog een gesprek tussen de laatste en een collega plaatsgevonden. Wie weet helpt het nog…

Toen met mijn kameraad Peter gelunched in Utrecht, is een plezierige etentje geworden. Doen we vaker!

Einde van de dag nog met Anky gesproken, onder meer om mijn telefoongesprek gisteravond met de headhunter te bespreken.

Ook in de middag nog geprobeerd in mijn netwerk enkele mensen te bereiken, dat lukte maar gedeeltelijk, vooral via de voicemails. Maandag verder!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

