Contact

Met RC gesproken, in eerste instantie over het Risk Management binnen SP. Daarna een check van wat ik uit assessment heb geleerd… Hij herkend het. met name het besluitvaardig hanteren van hete aardappels (in zijn ogen) en dat is een opening om hem mogelijk voor mij als positieve referentie te laten werken.

Met de HRM manager gesproken: toch nog niet goed aangepakt door mij, aanwijzingen van Jos toch moeilijk voor mij in de praktijk te brengen. Kom ik nog op terug.
Wel zal hij een toelichting schrijven op mijn vertrek bij SP, om toch enig tegengewicht te kunnen geven aan de ‘pers’ die ik automatisch binnen de Aerospace SU heb gekregen, en die het vrijwel onmogelijk maakt om nog een senior management positie te krijgen!

Met VLI contact gehad: kansen zijn er! Waarschijnlijk niet in de VP functie, maar wel elders in het bedrijf.
Indicatie van salarisverwachting is gevraagd, en dat is een koopsignaal!

 

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

