T3

Vandaag vooral T3 (Trimergo) gedaan; issues doorgesproken. Vervelend is dat er nog teveel foutjes inzitten die goed werken moeilijk maken, zeker voor een doorsnee gebruiker. Ook jammer dat opnieuw wordt geprobeerd om de pilot uit te stellen, tja…

Mijn blog entry’s worden wat korter, ook omdat ik minder van me af hoef te schrijven. Dat is een goed teken, maar toch wil ik elke dag toch wat er in kwijt.

Een observatie naar aanleiding van gesprekken dinsdag met RC en hrm man, en ook vanochtend met Jos:
De kritiek dat ik niet snel genoeg, besluitvaardig, hete aardappels van mijn (en RC) bord verwijder, is gedeeltelijk terecht, gezien ook wat uit mijn assessment komt; maar … wat RC hete aardappels vindt (veelal op aangeven van de manager Engineering en Fokker) zijn in mijn ogen niet de meest hete aardappels (waar ik me op focusde). Toch nog eens goed hier over nadenken.

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

