Werken aan mijn persoonlijk plan

Vandaag ga ik mijn POP (persoonlijk ontwikkelingsplan) maken. Dit op aanraden van Anky. Evaluatie van het assessment rapport met haar gedaan, en opnieuw nuttige aanwijzingen gekregen. Ook gaan werken aan een BoK rondom management/leidinggeven/effectiviteit e.d. Dus op naar de bieb en lezen!
Ik was die dag (en de dag er voor) wel moe

De afgelopen week is wat vreemd verlopen: enerzijds met RC op betere voet (hij geeft me referenties voor nieuwe job), anderzijds met de feitelijke sollicitaties vlot het niet zo (vind ik).
VL is (te?) stil: wel heb ik nog een extra referentie gegeven, maar er is nog geen gesprek gepland. Wel met de headhunter een afspraak in maart gemaakt.
PMS vroeg om cv, dus wie weet; maandag is HR manager daar terug van vakantie en bel ik hem op (ref. RC).
Voor UGS dien ik een schets van een business development manager te maken, en dat met Martien bespreken in de loop van volgende week.
Uiteindelijk van Wil nog een ingang bij een andere head hunter/executive search gekregen, die ga ik maandag opvolgen.

 

Succesje voor Europa

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

