Rustig en toch mooi

Vandaag rustig dagje, wel beetje balen omdat VLI met een afwijzende (standaard) brief kwam. Omdat ik ook via andere wegen contact heb, probeer ik toch nog dinsdag een kort gesprek aldaar aan te gaan.

Van interim? PM compliment ontvangen voor het Risk Management verhaal, dat valt goed!

Gelukkig belde later op de dag Cheryl (mijn dark angel) op: het resume is ook bij andere mensen goed gevallen en dinsdag heb ik niet alleen met de CEO een gesprek maar ook met de human resource director (met de mooie voornaam Lieve)!

Daarna nog met de ex-collega pm van Stork Fokker AESP gesproken; levert niets nieuws op en is eigenlijk een koude douche, back to reality is nu een volledig feit. Stork heeft afgedaan.

Donderdag 24 februari

Met RC over de voorlopige top 10 van risico’s gesproken; hij is er content mee en maandag wordt het in het MT besproken. Mooi.

Met de hr man de afspraken voor mijn vertrek (regeling) verder doorgesproken; we zijn het wel eens en streven blijft om per 1 mei weg te zijn.

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

