Nieuw leven

Wat oude dingen zitten lezen, en weer getroffen door de juistheid van een simpel lijkende analyse op basis van Spiral Dynamics!! Zie de link hiernaast, is de moeite waard om je verder in deze theorie te verdiepen.

Zaterdag 26 februari

Beetje geklust, nu ook tv op de slaapkamer. Verder weer voor taxi gespeeld voor de oudste. En me voorbereid op het gesprek dinsdag in Zaventem, onder meer een nieuw shirt en das gekocht.

Vrijdag 25 februari

Een nieuw nichtje, Josephine is vanochtend geboren; dochter van mijn jongste zus en haar partner. Fantastisch voor hun beide en voor mijn neef Sam!

En per ongeluk (min of meer) mijn belastingaangifte gemaakt en opgestuurd. Hopelijk komt het geld weer snel binnen!

En jawel, nog een wonder vandaag: de eerste termijn die ik (en ook mijn collega Jos) tegoed hebben van een oude kennis is binnen, via een incassobureau is het uiteindelijk na 3 jaar gelukt! Nu kijken of de komende maanden meer binnen komt, is een mooie basis voor de uitgaven voor autorijles en studie van de kids.

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

