Nog afwachten

Toch nog stil gebleven, geen reacties gisteren.
Vandaag van de hh feedback ontvangen: hij gelooft dat ik het aankan. VLI nog niet. Ik heb referentie van Schiphol gegeven en afgesproken dat we contact houden.
Als ik half april ga kiezen zal VLI toch duidelijkheid moeten geven!

Op dinsdag 22 maart 2005 passeert de Maan uw Mercurius. Vandaag is een goede dag om over uw gevoelens te praten. Als u het daar anders moeilijk mee heeft, zal dit nu wat gemakkelijker gaan. Het is geen geschikte dag om beslissingen te nemen; wel om informatie te verzamelen die u daar later bij kan helpen.

En dus: wel een beetje over gevoelens gesproken maar niet zo veel. Beslissingen heb ik nog niet kunnen nemen, informatie verzamelen loopt langzaam door.

En last but not least: mijn tennistraining liep in het honderd door de regen!!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

