Dagje stappen

Vandaag vooral leuke dingen gedaan:

Met oud studievriendjes gezellig gelunched in de oude stationsrestauratie in Sliedrecht! Een aanrader. Eens in de 3 maanden zien we elkaar en dat zijn hele leuke contacten om aan te houden.

Daarna naar Capelle om met enkele oud-collega’s bij te praten. Is ook goed om van hen te horen hoe het gaat en wat ze van plan zijn. Ik versprak me wel toen ik vertelde dat een van hun huidige collega’s, die ik heb ingehuurd voor een opdracht, aan het solliciteren is;  dat was bij hen niet bekend. Dus morgen snel hem op de hoogte te brengen.

‘s-Avonds zou ik weer gaan tennissen, maar ja, weer regen!!

Op donderdag 24 maart 2005 passeert Mercurius uw Jupiter op een afstand van 120 graden. Een prima dag om plannen voor de toekomst te maken. U heeft daarbij echter de neiging moeilijke zaken uit de weg te gaan. Breng voldoende zelfdiscipline op anders zult u in de problemen komen.

En dus: zelfdiscipline was niet echt nodig, alleen leuke dingen gedaan en zeker over de toekomst gepraat!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

