Pasen nadert …

Vandaag dus snel de ingehuurde consultant op de hoogte gebracht dat ik zijn baas gisteren heb geïnformeerd over zijn sollicitaties: hij was inmiddels gebeld, maar vond het niet zo erg dat ik het had laten vallen, nu gebeurt er misschien nog iets positiefs vanuit zijn huidige werkgever.

Verder wat gewerkt aan T3, met financieel manager de voortgang en plannen doorgesproken en verder met zowel Philips, UGS als ASCO contact gehad. Bij Philips is mijn conclusie dat de vacature niet bij mij past en dat heb ik ook aan de recruiter doorgegeven. UGS komt dinsdag of woensdag met voorstel. En ASCO heeft moeite om het voorstel naar mij daadwerkelijk uit te doen gaan; dus ik heb voorgesteld om aanvullende gesprekken volgende week te hebben. Dus in het paasweekend vooral me concentreren op ontspannen in het nu en niet zo met de toekomst bezig te zijn; dat komt dinsdag wel weer.

Op vrijdag 25 maart 2005 passeert Mercurius uw Venus op een afstand van 120 graden. Dit is een zeer aangename transit. U voelt zich prettig en niets kan uw gevoelens verstoren. Mochten er problemen zijn in uw relatie, dan is dit een prima dag om deze op te lossen.

En dus: herken ik niet.

Op zaterdag 26 maart 2005 passeert de Maan uw Venus op een afstand van 60 graden. Onder deze transit vindt u het plezierig samen te zijn met vrienden en geliefden. Uw gevoelens voor hen nemen nu een belangrijke plaats in en u heeft het gevoel dat u werkelijk om ze geeft. Zij zullen dan ook snel uw opgewekte stemming overnemen.

En dus: inderdaad met geliefde leuke dingen gedaan en het was zonnig!

 

Ik neem de paasdagen even vrij af, in die zin dat ik het bloggen even achterwege laat. Dus tot dinsdag!

En vergeet niet zondag de klok een uur vooruit te zetten!!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

