Vorige week …

In het weekend veel heel veel zon! Wat zitten lezen, gewandeld en gekletst. Erg ontspannen weekendje zo.

Wat is er de vorige week gebeurd:

Op woensdag 30 maart 2005 passeert de Maan uw Venus op een afstand van 120 graden. Onder deze transit zijn de gevoelens tussen u en uw omgeving uitstekend te noemen. Een prima tijd voor gezelschap en om er even uit te gaan. Als u uit eten gaat zorg er dan echter voor dat u maat houdt. Dit aspect is ook goed voor liefdesrelaties.

Reactie van UGS: US is in principe akkoord, maandag spreek ik verder tijdens het open huis in het Philips Stadion.

En ‘s-avonds voor het eerst met mijn tennisteam getraind; lekker!

Op donderdag 31 maart 2005 passeert de Maan uw Mars op een afstand van 120 graden. Onder deze transit zult u waarschijnlijk meer zelfvertrouwen hebben dan anders. In groepsverband zult u sneller dan anders het initiatief nemen. Uw overtuigingskracht is groot en anderen zullen snel uw mening delen.

Reactie van ASCO: dinsdag een vervolggesprek afgesproken met de commercieel directeur; ik heb nauwelijks met hem gesproken en hij is de key figure. Bovendien is hij mijn aanstaande baas.

Toelichting van Hays over mijn sollicitatie bij Standard Aero ontvangen: enkele kandidaten hebben een veel sterkere productie achtergrond dan ik, niet geheel vreemd; daar praten ze in de komende twee weken mee verder. Ik heb aangegeven tot eind april nog beschikbaar te zijn, voor zover er alsnog kansen zijn. Maar eerlijk gezegd verwachtte ik dit en is het niet echt een optie voor mij.

Van de jongste dochte Lisette is een röntgen foto van haar hoofd gemaakt. Maandag uitsluitsel.

Op vrijdag nog mijn RM rapprotage besproken met Gijs, de rm van Stork. Hij is tevreden maar ziet ook het grote gevaar dat het niet echt wordt opgepakt door de management leden. Ik bespreek zijn en mijn zorg zeker nog met RC, onze directeur.

Mogelijk toch een functie bij Fokker ELMO in Woensdrecht. Een collega in Naarden raadde me aan contact op te nemen. Dit ga ik volgende week sowieso doen omdat dezelfde persoon ook mij informatie kan geven over programma management opleidingen die ze bij ELMO al hebben gedaan, en die bij SP gewenst zijn.

Gelunched met een andere René, een commercieel trainer, eigenlijk veel breder een goed klankbord. Hij raadt me aan voor UGS te kiezen, waarom het moeilijker maken als het makkelijk kan; zit zeker wat in…

En tenslotte met mijn schoolvriend Peter heerlijk gegeten in de Verkade fabriek in Den Bosch, een hardstikke leuk omgebouwde fabriek, waar nu theater, café en diner gezellig samen gaan. En ook met hem over mijn volgende stap gesproken. Het is wel heel prettig dat ik zo open met hem, en ook met Jos en René (en natuurlijk met Annelies) over de keuze kan praten!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

