UGS open huis, ASCO vervolg en nog veel meer…

Gisteren (maandag) bij UGS in het PSV stadion hun open huis bijgewoond. Dat voelde vertrouwd aan, en is zeker een factor in mijn afweging. Morgen spreekt de Benelux directeur met zijn Europese baas en daarna kunnen we stappen gaan maken!

Verder twee partijtjes getennist, eerst een single waarbij mijn tegenstander aan het eind van de eerste set zijn hemstring blesseerde, en toen nog ingevallen in een dubbel die we gelijk hebben gespeeld. Net klaar en toen begon het te regenen.

Vandaag vroeg op weg naar België

Ik zit bij ASCO in België om over de rol van pm te praten. De commercieel directeur en tevens de god father van luchtvaart in hun bedrijf is mijn gesprekspartner. Die dien ik te overtuigen. Dat lukt wel, maar eigenlijk neig ik nu al naar UGS als mijn preferred optie. Toch wil ik van ASCO ook een aanbieding ontvangen en wel deze week. Keus uit twee voelt goed…

Gesprek is naar mijn idee goed en heel open verlopen. Zelfs de opties dat de persoon die ze zoeken op termijn van 3 jaar de opvolger kan zijn voor de huidige manager programma’s of zelfs de commercieel directeur kwam aan de orde. Ook met Lieve, de personeelsdirecteur gesproken over mijn salaris e.d. Daar komen we ook wel uit lijkt me op basis van wat zij schetste. Morgen of overmorgen verwacht ik te horen of inderdaad ik als serieuse kandidaat wordt gezien. Onderweg nog flink lopen afwegen wat nu voor/nadelen van ASCO zijn, pfff…

Overigens werd ik op de heenweg gebeld door Philips: voor de functie die ik zelf niet zo zag zitten, omdat ik daar eigenlijk te zwaar voor ben, zij alle kandidaten door de baas van de opdrachtgever afgewezen; hij lijkt een zwaardere kandidaat te willen dan de opdrachtgever (die ik ken); dus vraag van de recruiter was of mijn cv naar de baas mocht worden gestuurd! Ik heb ja gezegd, onder de conditie dat binnen veertien dagen een uitspraak komt of ik zou kunnen passen. Dus toch een optie 4 !
Morgen ga ik VLI bellen (eerst de hh) omdat ik met de directeur een gesprek wil hebben. Als dat lukt kan ik waarschijnlijk VLI afschrijven of ik maak goede kansen.

Ook nog even langs kantoor gegaan, omdat een collega morgen en overmorgen er niet is. Gesproken over de T3 pilot.
Vroeg doorgereden naar huis, omdat ik ook nog wil tennissen vanavond!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

