Tja, geduld is een schone zaak

Nog een mogelijkheid via Michael: vandaag nader kijken of het wat kan zijn. Inderdaad kan dit een mogelijkheid worden, dus aan M doorgegeven dat ik in een gesprek geïnteresseerd ben.

Verder met ASCO nog contact gehad: de commercieel directeur wil met de algemeen directeur bespreken wat het betekent als hij mij zou aannemen: dient hij op andere plaatsen kosten te besparen (dus inhuur er uit of zo). Ik heb aangegeven volgende week daar uitsluitsel over te willen hebben.

Met UGS nog contact gehad: de Benelux manager zit nu in de USA, maandag terug. Morgen probeer ik via sms even contact te hebben.

Tjonge, jonge, het gaat allemaal wat slow maar toch heb ik vrijwel besloten per 1 mei bij SP te vertrekken, ik heb het daar gehad!

Thuis met Annelies en de meiden ook over België gesproken: dat wordt met mixed feelings gezien, maar uitsluiten doen ze het niet; verhuizen is voor hen geen optie, voor mij voor de komende paar jaar ook niet, dus daar zijn we het over eens.

Ik probeer mee te doen met een spel van Sony Ericsson; is wel tijdrovend en niet zo simpel. Wil je het proberen klik dan op onderstaande afbeelding:

Game

En toch nog even de horoscoop er bij (er zijn anderen – cats bijvoorbeeld – die de link ook hebben gebruikt), echt geloven doe ik er niet in maar het is grappig – vind ik nu nog – om te zien wat in de richting van de werkelijkheid komt:
Op donderdag 7 april 2005 passeert de Zon uw Zon op een afstand van 120 graden. Alles ziet er prima voor u uit, maar u moet niet denken dat dit altijd zo zal blijven. Zorg dat u orde op zaken stelt en overtuig u ervan dat alles goed geregeld is. U kunt eventuele problemen te zijner tijd dan makkelijker doorstaan.

En… ik heb inderdaad vandaag wat extra checks gedaan en nog een optie geïnitieerd

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

