Begin van belangrijke week

Gisteren lekker getennist en veel films gedownload (oops). Wordt de komende weken veel film kijken, dus af en toe regenachtig dagje zou me goed uitkomen…

Deze week wil ik besluit nemen over mijn nieuwe job, ik hoop dat alle info er dan ook is. Morgen en woensdag zal ik met verschillende bedrijven nog contact opnemen.

Bij SP rond ik het risico management af, en leg het bij de MT collega’s neer. Zou het worden opgepakt? Ik heb ernstige twijfel hier over, maar ja het is niet meer mijn probleem of zorg. Wel jammer als het spaak loopt, 200 man/vrouw op straat!

Vanmiddag vrij genomen, omdat Evelien de jongste dochter komt behandelen voor haar hoofdpijn. Inderdaad het is nog niet verholpen! Maar een reis, nee dat herken ik niet.

EN HET WEEKEND:

Op zaterdag 9 april 2005 passeert de Zon uw Mars op een afstand van 120 graden. Vandaag heeft u er geen enkele moeite mee om uzelf te zijn. U kunt het beste alleen en voor uzelf werken. Niet dat u het erg vindt als anderen zich met uw zaken bemoeien, maar u wilt vandaag liever niet afhankelijk van anderen zijn.

en dus… van alles gedaan, inderdaad alleen, ook met A’lies en  ‘s-avonds Lost kijken, mooie aflevering, niet zoveel actie maar wel veel achtergronden

Op zondag 10 april 2005 passeert Venus uw Mercurius op een afstand van 120 graden. Een goede transit om er eens een een dagje tussenuit te gaan of met vakantie te gaan. U zult veel voldoening hebben van een reis die onder dit aspect wordt begonnen. Vriendschappen die u vandaag sluit zullen waarschijnlijk lang stand houden.

En dus… inderdaad vandaag er tussen uit: tennissen, eerste competitiedag. En nader met mijn teamgenoten kennisgemaakt, wie weet of daar vriendschap uit voortvloeit.

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

