Nog even geduld

Hoewel het al weer even geleden is, heb ik vorige week een update gemaakt, die ik hier dan weer heb opgenomen:

Status nieuwe job:
– ASCO: nog steeds geen definitief voorstel ontvangen: directeur heeft nog niet besluit genomen, 70% zeker
– UGS: Europees manager is akkoord, nu nog US manager, 90% zeker
– Philips: stilte, maar verwachting is 40%
– VLI: met hh afgestemd, er is een interne kandidaat nu ook gevonden, dus mijn kansen zijn minimaal, zeg 10%
– Tridion: is nieuwe opportunity!! sinds maandag 11 april, zie hierna…

Mijn afweging tussen UGS en ASCO valt uit naar UGS: meer voortbouwen op mijn ervaring, het gebied is goed bekend, mensen en organisatie ken ik goed, voelt comfortabel aan en natuurlijk is het heel dichtbij (huis). ASCO biedt meer uitdaging, maar ook meer risico en vereist meer energie en privé tijd.

Vorige week donderdag heb ik eerste gesprek met Tridion gehad, met de CEO en de HR manager: interessant en fijn gesprek, en vrijdag feedback gehad dat men verder wil, met als kanttekening dat ik wat formeel overkom.
Gisteren vervolggesprek met financieel manager en een externe adviseur: ging heel goed en ik heb over Tridion nu een bijzonder warm gevoel. Als we door gaan dan geef ik Tridion toch de eerste keus, met name omdat het nog een bedrijf is in de groei, waar ik meer van mijn capaciteiten kan toepassen, en ook omdat het een management positie is.
Morgen feedback of ik laatste ronde in ga.

Wat het ook wordt het ziet er nu naar uit dat ik voor 99% zeker per 1 mei vertrek bij SP. Dit heb ik ook zo besproken met RC (directeur SP) en hij is akkoord als ik op het laatste moment opzeg. Hij houdt zich ook goed aan de afspraken, dat is tenminste prettig!

Verder getennist (zondag veel zon, en gewonnen), dinsdag veel regen maar toch getraind. En zondag a.s. gaat het er om spannen of we kampioen kunnen worden.

Privé zijn er bij mijn broer behoorlijke stevige problemen, en ik wil en kan de komende weken daar veel tijd in steken! Jammer dat dit zo loopt, voor iedereen.

En tenslotte: de jongste dochter is af van haar hoofdpijn, de fysio/acu heeft goed gewerkt, er zat heel wat vast in haar lichaam en dat is nu een stuk losser geworden! De oudste doet deze week twee herkansingen, omdat ze de behaalde cijfers zelf toch ook beneden pijl vond! Slagen zal ze zeker doen, maar daarna, tja dat weet ze nog (steeds) niet!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

