Ontspannen

Dit wordt mijn laatste week bij SP. Ontspannen is het motto

Morgen en donderdag nog werken, andere dagen min of meer vrij.

Maar ja, een getekend nieuw contract heb ik nog niet, wordt deze week het doel (haalbaar)! En mocht dit onverhoopt toch niet lukken, dan blijf ik nog wat langer bij SP in dienst: een gat in onze verzekeringen en inkomen kan niet.

Goed, even terugblik op gisteren:

Op zondag 24 april 2005 passeert de Maan uw Venus op een afstand van 90 graden. Dit is meestal een plezierig aspect en het zal weinig problemen veroorzaken. Uw stemming zal waarschijnlijk prima zijn. U vindt het heerlijk in gezelschap van anderen te zijn en geniet van allerlei sociale contacten.

Heel stevige potten getennist, en beide verloren. Dood moe en toch nog voldaan gevoel. Extra trainen en wat conditie bijspijkeren is het motto voor de komende weken. Kampioen kunnen we niet meer worden, wel een zekere derde plaats (van de zeven).

Op maandag 25 april 2005 passeert Venus uw Venus op een afstand van 90 graden. Onder deze transit heeft u de neiging om eerder dan u gewoon bent toe te geven. U zult eerder compromissen sluiten dan echt op te komen voor uw eigen belangen. Pas op dat een ander daar geen misbruik van maakt.

Vandaag gesprek met UGS: contract is er nu, ik heb aangegeven tot donderdag nog bedenktijd te willen, dit in verband met Tridion. Maar het is een goed aanbod en ik voel me zeker comfortabel in de aangeboden functie!

En ook met Tridion contact verder gesproken over wat hun afwegingen zijn, om beter te begrijpen wat er speelt en waar ik mogelijk in pas. Het zijn verschillende puzzelstukjes die met organisatie en positie van mensen te maken hebben. Vanavond hebben ze in hun managementteam weer vervolg. Woensdag krijg ik feedback en weet ik of en waar ik in het plaatje pas. Deze week willen ze er uit komen, en ik dus ook!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

