Contract 1

Maandagmiddag eerste contract binnen (heb ik al gezegd geloof ik). Tot morgen heb ik respijt gevraagd omdat ik Tridion vandaag wil afwachten.

Gisteren belde ook de hh voor VLI nog op: gaf aan dat waarschijnlijk er een passende persoon voor de functie van projectdirecteur is gevonden en dat ik dus definitief af val. Wel met hem afgesproken dat hij mijn profiel in zijn bak houdt en als er mogelijk interessante jobs komen (tussen nu en een paar jaar) dat hij contact opneemt.

Mijn collega’s Dennis en Peter zijn ook dicht tegen een besluit voor een nieuwe job, dus het worden nog spannende dagen!

Gisteravond na tennis natuurlijk naar PSV gekeken en snotverdorie verliezen ze niet terecht! Jammer, jammer, maar volgende week zullen ze er toch vol tegen aan gaan, denk ik.

Op woensdag 27 april 2005 passeert Venus uw Saturnus op een afstand van 180 graden. Dit is één van de minst gunstige Venus transits. Onder dit aspect zal men niet overlopen van warmte of tederheid. Misschien bent u in tweestrijd of u uw plichtsgevoel moet volgen of dat u er eens lekker tussenuit zult gaan.

Vanochtend lekker gefitnest, voor het eerst sinds 1998. Afgezien van mijn buikspieren (die lijken niet meer te bestaan) ging het prima.

story.airbus.takeoff.ap.jpg
En het grootste vliegtuig ter wereld, de A380, heeft voor het eerst gevlogen!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

