Vakantie !

Na een week aan de Costa del Sol en daarna een week van lekker thuis zijn en samen met A’lies leuke dingen doen, is dit de laatste week voor ik begin bij UGS.

Wat we in Spanje hebben gedaan laat zich raden: zon, zee, zienswaardigheden en lekker eten en drinken… Gelukkig was het in Nederland alleen het eerste weekend ook mooi weer (zelfs warmer dan in Spanje), daar konden we nog net mee leven.
En natuurlijk hebben we daar zowel de nederlaag van PSV als van AZ meebeleefd!

Vorige week ook nog een ochtendje bij SP langs geweest om mijn spullen af te geven. Het is wel droevig daar, nu Peter ook weggaat en bovendien er nog meer tegenvallers zijn. Ik vind het sneu, maar het ligt nu achter me. Peter en ik geven samen een borreltje om de collega’s met wie we fijn hebben samengewerkt te bedanken. Dat is volgende week donderdag.

Deze week zou ik eerst nog een dag naar Stuttgart gaan voor UGS, maar (fijn eigenlijk) ging dat voor mij toch niet door. Dus heb ik hele week geen verplichtingen.
Gisteravond getennist, dat was niet best (to say the least…) Mijn racket heeft het geweten (het is lang geleden dat zoiets zich voor deed). Vergeten en zondag gewoon weer goed spelen, dat is het motto.

De kinderen zijn vorige week weer naar school gegaan, de oudste voor haar laatste week! Die begint maandag a.s. aan het CE I (en zoals het er naar uit ziet, blijft het bij I).

En tenslotte nog veel films en tv-series gedownload, zolang het nog kan: in de USA zijn vorige week een aantal sites uit de lucht gehaald, op aangeven van de MPAA (zie http://torrentchannel.com/). Voorlopig kan ik vooruit, onder meer heb ik alle afleveringen van Lost nu al (behalve de afleveringen 23,24 en 25 die op 18 en 25 mei worden uitgezonden), en van Revelations (laatste aflevering deze week). Dat is smullen!

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

