Reactie van Andy

Even een opmerking over Randy: klaarblijkelijk vindt deze persoon dat met mij of mijn blog iets mankeert, en schijnt het ook nodig te zijn dat hij dit aan mij laat weten, zie zijn reactie in het gastenboek.
Ik weet niet hoe het met andere bloggers vergaat, maar als ik bij een ander me niet thuisvoel, laat ik de ander wel in zijn of haar waarde!
Afijn, dit is de eerste en laatste keer dat ik hier iets over zeg.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Reactie van Andy

  1. gwenny1970 says:

    Hoi Dick, Je hebt gelijk, ik vind dit zeer ongepast.groetjes Gwenny

Leave a Reply

