Nog leven?

Ja zeker, er is nog leven!

Afgelopen 2 weken zijn natuurlijk heel anders dan de maanden daarvoor, een regelmaat is er weer die soms lastig valt.

Twee weken geleden samen met mijn ex-collega Peter een afscheidsborrel voor SP collega’s gegeven, was gezellig, lekker op een terrasje in de Dommelstraat (www.boekencafe.nl). Daar mee is voor ons beiden de SP periode definitief voorbij!

Bij UGS ben ik mijn draai aan het vinden, veel is bekend, en ik voel me als een vis in het water. Binnenkort een paar dagen naar Denemarken, om bij een klant een onderzoek te doen, samen met een Zweedse collega.

En ook privé gaat het beter, vooral dan met tennis, de rest (wat het meest belangrijk is) is steeds goed gebleven. De oudste is nu klaar met eindexamen en is vanochtend vertrokken naar Turkije voor een eindexamenreis, jaja!

En natuurlijk gestemd, toch een JA tegen de verbetering van de verschillende Europese verdragen, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg dat het NEE leidt tot meer discussie over de zin en onzin van Europa! Beetje dubbel dus.

This entry was posted in Organisaties. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

