Opnieuw beginnen

Het is een hele tijd geleden dat ik op mijn eigen blog ben geweest, het kwam er niet meer van of beter gezegd de behoefte was er niet meer. Ik ben het blog begonnen om een vervelend moment in mijn leven van me af te schrijven, zoals zovelen.
Het heeft inderdaad geholpen, dus ik raad het een ieder aan in een soortgelijke situatie.
 
Nu is mijn leven weer normaal, voor zover dat ooit bestaat natuurlijk. Ik kan me in mijn nieuwe job goed vinden en heb het naar mijn zin.
En toch kriebelt het nog, ik zit nog niet op mijn goede plek, misschien weer zelfstandig, misschien naar een bedrijf zoals Stork, of iets waar ik nu niet van weet en tegen aan loop.
 
Ik zal regelmatig deze blog weer gaan bijhouden, en binnenkort ook de foto’s en links waar nodig weghalen en vernieuwen.
 
Houdoe
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

